REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Ozdowscy.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawcą towarów jest firma Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Tadeusz, Dominik i Jakub Ozdowscy Spółka Jawna z siedzibą w Kutnie, ul. Zielarska 9, 99-300 Kutno, o numerze NIP 7751263956, REGON 610301146, KRS 0000236830.
- Sprzedawca prowadzi stronę internetową Ozdowscy.pl oraz sieć sklepów, piekarni i cukierni.
- Sprzedawca zajmuje się sprzedażą towarów na terenie Kutna, Łęczycy, Łodzi i Płocka – zarówno w lokalu jak i w dostawie (zasięg dostawy jest określony na stronie internetowej).
- Kontakt ze sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: kuba@ozdowski-cukiernia.pl , pod numerem telefonu 24 254 25 45 lub w placówkach firmowych.
- Ceny towarów prezentowane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy.
- Ceny na stronie są cenami poglądowymi, i mogą różnić się nieznacznie od tych w lokalu.
- Korzystanie z serwisu internetowego jest bezpłatne, płatności dotyczą zamówień.
- Wszystkie przedstawione ceny stanowią integralną część regulaminu.
- Produkty prezentowane na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksów przepisów kodeksu cywilnego.
- Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji (klient otrzyma email). Od tego momentu Sprzedawca jest zobowiązany do przygotowania zamówienia, a Klient do płatności (o ile ta nie nastąpiła wcześniej w formie online) i odebrania zamówienia.
- Właścicielem strony Ozdowscy.pl oraz sklepu internetowego jest Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Tadeusz, Dominik i Jakub Ozdowscy Spółka Jawna, która jest właścicielem praw autorskich i intelektualnych do serwisu.
- Warunkiem technicznym do korzystania z usług jakie oferuje strona Ozdowscy.pl jest posiadanie przez Klienta komputera z dostępem do Internetu lub telefonu z dostępem do Internetu lub innego urządzenia z dostępem do Internetu.
ZAMÓWIENIA W SKLEPIE
- Osoba składająca zamówienie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Osoby małoletnie składające zamówienia powinny mieć zgodę opiekuna prawnego lub rodzica.
- Składając zamówienie Klient oświadcza, iż akceptuje niniejszy regulamin. Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu przed złożeniem zamówienia. Jeżeli Klient nie akceptuje regulaminu, powinien zaprzestać korzystania ze strony internetowej.
- Sprzedawca sprzedaje towary za pośrednictwem Internetu oraz w swoich placówkach.
- Zamówienia w sklepie internetowym przyjmowane są całą dobę przez siedem dni w tygodniu, z możliwościa odbioru w wyznaczonym terminie (narzuconym z góry przez Sprzedawcę lub ustalonym przez Klienta).
- Klient posiada możliwość dobrowolnego założenia konta na stronie internetowej, podając swoje dane i przechodząc weryfikację.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość usunięcia profilu Klienta w przypadku gdy narusza on dobre mienie innych osób, lub jest nieaktywny przez okres przynajmniej 6 miesięcy.
- Klient może posiadać jeden profil, który nie powinien być udostępniany osobom trzecim.
- Zamówienia można odbierać w wybranych punktach, dostawa jest dostępna tylko dla wybranych tortów po uprzednim kontakcie z Sprzedawcą i ustaleniu szczegółów takich jak miejsce i koszty. Klient ma możliwość wyboru formy odbioru zamówienia podczas składania zamówienia, jeśli takowa jest oferowana.
- Sprzedawca przyjmuje zamówienia wyłącznie w lokalu lub poprzez stronę internetową.
- Sprzedawca przewiduje promocje, o których będzie informował na stronie internetowej oraz w należących do niego kanałach mediów społecznościowych.
- Klient składa zamówienie w sklepie internetowym poprzez dodanie produktu do koszyka, używając przycisku bądź ikony “Dodaj Do Koszyka”.
- Po kliknięciu w produkt, Klient ma możliwość poznania szczegółów takich jak skład, rozmiar, waga, dodatki, itp.
- Klient wybiera sposób dostawy (odbiór własny, lub dostawa), metodę płatności i akceptuje koszyk.
- Sprzedawca zapewnia dostawę, odpłatną – koszty do weryfikacji po ustaleniu miejsca dostawy.
- Klient podaje dane adresowe oraz akceptuje RODO oraz regulamin sklepu.
- Po zakończeniu procesu składania zamówienia, Klient otrzyma maila potwierdzającego potwierdzającego zamówienie oraz płatność.
REALIZACJE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Złożenie zamówienia przez Klienta, nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, np. z powodu braku towaru lub braku możliwości dostawy. Jeśli zamówienie zostało opłacone, to Klient otrzyma pełny zwrot pieniędzy w terminie do 14 dni roboczych. Zapis zwrotu nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji przez Sprzedającego.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia, jeśli uzna iż dane podane przez Klienta są nieprawdziwe lub niepełne. Sprzedawca będzie próbował uzupełnić takie dane poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie także możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku gdy zamówienie byłoby obraźliwe dla osób trzecich lub łamało prawa autorskie i intelektualne.
- Sprzedawca nie odpowiada za działania Klienta, który podaje dane osób trzecich. Wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczą Zamawiającego, a nie Sprzedawcy.
- Do każdego zamówienia będzie wystawiany paragon, który klient otrzyma przy odbiorze zamówienia.
- Sklepy są zamknięte w niedzielę i święta. (zamówienie na taki dzień nie będzie realizowane, chyba że uprzednio ustalono inaczej).
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ I DOSTAWY
- Dostawa realizowana jest na konkretny dzień, uprzednio ustalony z Klientem.
- Dostawy realizowane są poprzez Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Tadeusz, Dominik i Jakub Ozdowscy Spółka Jawna.
- Sposób dostawy wybiera Klient (odbiór własny lub dostawa dla wybranych tortów).
- Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. (Niedziele tylko po uprzednim ustaleniu z Klientem).
- Dostawy do firm realizowane są tylko do recepcji lub portierni.
- Klient zobowiązany jest do podania lub uzupełnienia poprawnych danych adresowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie uzupełnione dane adresowe.
PŁATNOŚĆ
- Płatności realizowane są online.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Reklamacje Klient może zgłaszać na adres kuba@ozdowski-cukiernia.pl lub pisemnei na adres: Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Tadeusz, Dominik i Jakub Ozdowscy, ul. Zielarksa 9, 99-300 Kutno.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż do 14 dni roboczych.
- Zgłaszając reklamację, Klient zobowiązany jest do dokładnego opisania reklamacji i podania danych kontaktowych.
- Klient składając reklamację akceptuje warunki RODO Sprzedającego.
- Sprzedawca odpowie Klientowi na reklamację tą samą drogą jaką reklamacja wpłynęła.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Tadeusz, Dominik i Jakub Ozdowscy Spółka Jawna, z siedzibą w Kutnie przy ul. Zielarskiej 9.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi Klient powinien kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez mail kuba@ozdowski-cukiernia.pl
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień.
- Szczegóły dotyczące RODO zawarte są w dokumencie RODO dostępnym na naszej stronie internetowej i są integralną częścią regulaminu.
PRZEPISY KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od dnia: